پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موشک حماس

حوزه/ "یتسحاق بریک" هشدار داد: فاجعه ای که در جنگ آینده رخ خواهد داد صد ها مرتبه بدتر از فاجعه سقوط پُل در "کوه مرون" (مراسم مذهبی اسرائیل) است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "یتسحاق بریک" ژنرال بلند پایه ارتش اسرائیل هشدار داد: فاجعه ای که در جنگ آینده رخ خواهد داد صد ها مرتبه بدتر از فاجعه سقوط پُل در "کوه مرون" (مراسم مذهبی اسرائیل)  است و جنگ اکتبر ۱۹۷۳ پیش آن قصه کوچکی خواهد بود.

جبهه داخلی اسرائیل به میدان جنگ تبدیل خواهد شد

وی با بیان اینکه جبهه داخلی اسرائیل به میدان جنگ تبدیل خواهد شد، افزود: میلیون ها اسرائیلی برای مدت طولانی زیر ضربات موشک و پهپاد های انتحاری قرار خواهند گرفت و در آن وقت هیچ کس نمی تواند اینجا زندگی کند و هیچ کس هرگز ادعا های رهبران ارشد در خصوص پیروزی بر حماس یا نابودی آن را باور نخواهند کرد.

ژنرال اسرائیلی ادامه داد: نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل مثل همیشه از پاسخی که هرگز "حماس و جهاد" آن را فراموش نخواهد کرد، سخن می گویند، امّا "حماس و جهاد" تنها خطر موجود نیست، بلکه این دو جنبش تنها قطره ای از اقیانوس است که همزمان با پرتاب هزاران موشک و حملات نیرو های تکاور حماس در قدس و داخل فلسطین به سوی اسرائیل روانه خواهد شد.

اگر حزب الله وارد جنگ شود چه اتفاقی خواهد افتاد

وی تصریح کرد: اکنون تصور کنید که حزب الله وارد جنگ شده و هزاران نفر از رزمندگان آن به مرز های شمالی منتقل شده و همزمان موشک ها شلیک شود. در این صورت چه اتفاقی خواهد افتاد؟

"یتسحاق بریک" خطاب به اسرائیلی ها گفت: به شما می گویم که هیچ تغییری صورت نخواهد گرفت و همه باید حقیقت را بدانند. شاید بترسید و بگویید که نمی خواهیم چیزی بشنوم، امّا ناگهان خانه تان را از دست خواهید داد و نزدیکانتان کشته خواهند شد.

حماس به پیروزی بزرگ دست یافت

ژنرال اسرائیلی در پایان تأکید کرد: بر خلاف اظهارات سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر وارد کردن ضربه بر حماس، امّا این حماس بود که به پیروزی بزرگ دست یافت و موشک ها را پرتاب کرد. جنبش حماس و جهاد اعلام کردند که می توانند در هر لحظه موشک ها را شلیک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha