جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 974947
۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه نباید بازار را به حال خود رها کرد، گفت: وقتی نظارت ها در بازار از بین برود باید انتظار تورم، احتکار و... را داشته باشیم، بنابراین از دولت درخواست داریم که نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ترور تحت هر عنوان در جامعه بشری محکوم است و هیچ دفاعی از این عمل وحشیانه نباید کرد. کسانی که با قساوت تمام دست به چنین جنایت هایی می زنند در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: طبق آمار تروریست های سنگدل در استان کردستان حداقل ۳۰۰ نفر را ترور کرده اند و به شهادت رسانده اند که ۵۵ نفر از این شهدا علمای دینی همانند ماموستا شیخ الاسلام و برهان عالی بودند که جرم و گناهشان تنها هدایت مردم به سوی نیکی ها و خوبی ها بود.

ماموستا رستمی افزود: ایران را می توان بزرگترین قربانی تروریست در جهان نامید؛ دشمنان و بدخواهان بزرگانی همانند سردار سلیمانی، فخری زاده و دیگر دانشمندان این مرز و بوم را ترور کردند و به شهادت رساندند و ملت را داغدار کردند؛ امیدواریم که دیگر شاهد این حوادث و جنایت دلخراش در جوامع بشری نباشیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم اظهار کرد: امیدواریم دولت سیزدهم بتواند مشکلات کشور را در اسرع وقت حل کند تا جامعه بیش از این در سختی نباشد.

نماینده مردم کردستان با اشاره به اینکه نباید بازار را به حال خود رها کرد، گفت: وقتی نظارت ها در بازار از بین برود باید انتظار تورم، احتکار و… را داشته باشیم، بنابراین از دولت درخواست داریم که نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه محلی برای بازی های سیاسی در دولت سیزدهم نخواهد بود، گفت: امیدواریم که وعده ها و قول های دولت سیزدهم به مردم و کشور عملیاتی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha