چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه / جلسه بررسی راهکارهای افزایش تعامل سازمان تامین اجتماعی و مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی با محوریت ارائه خدمات هوشمند به جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در جریان بازدید از شعبه شماره دو تأمین اجتماعی تبریز ضمن دیداری با دکتر نادری رئیس این شعبه، راهکارهای افزایش تعامل بیشتر در خدمت‌رسانی به جامعه هدف را بررسی کرد.

در این نشست، مدیرکل مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی، اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص خدمات الکترونیکی به جامعه هدف را برای کاهش مراجعات حضوری افراد تحت پوشش در هر دو نهاد در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا ضروری دانست.

وی، تشکیل جلسات کارشناسی و بررسی راهکارهای گسترش و آسان‌سازی خدمات و اطلاع‌رسانی بهتر به جامعه‌ی هدف را گامی مؤثر در ارتقای خدمت‌رسانی توصیف کرد.

دکتر نادری نیز با بیان این مطلب که ایجاد بستر خدمات غیرحضوری از برنامه‌های مهم این سازمان است، گفت: افزایش خدمات الکترونیکی رابطه مستقیمی با کاهش مراجعات و همچنین بهینه شدن خدمات دارد.

حجت الاسلام خواجه، معاون سلامت و امور بیمه‌ها نیز در این نشست از فرآیند تجمیع سوابق بیمه‌ای تأمین اجتماعی با سایر صندوق‌های بازنشستگی کشور همچون نیروهای مسلح و ... خبر داد و افزود: در صورت تعریف روشن و هماهنگی بیشتر این صندوق‌ها، مشکل عده‌ای از خدمت بگیران این سازمان حل خواهد شد.

در پایان این نشست، مدیرکل مرکز خدمات استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه تأمین اجتماعی، در جریان فرآیند کاری این سازمان قرار گرفت و نیز برای تسهیل امور، پیشنهادهایی را مطرح کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha