پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 976642
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
پیاده روی اربعین

براساس اعلام کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) در اطلاعیه ای از توقف ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح https://samah.haj.ir  به نشانی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع مشتاقان زیارت اربعین حسینی می رساند با توجه به اخبار واصله در خصوص تصمیم دولت عراق مبنی بر تخصیص سهمیه سی هزار نفری برای جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مراسم اربعین و صرفاً تعیین مرز هوایی برای اعزام و ضرورت لزوم آگاهی از جزئیات و شرایط مدنظر کشور عراق و نحوه اعزام مشتاقان مقرر گردید که ثبت نام فعلا متوقف تا در خصوص تصمیم طرف عراقی در ستاد مرکزی اربعین بررسی و تصمیم گیری و اعلام گردد .

اطلاعات تکمیلی متعاقباً  به استحضار مشتاقان زیارت اربعین حسینی خواهد رسید .

گفتنی است، براساس بیانیه دفتر نخست وزیر عراق فقط با ورود ۳۰ هزار زائر از جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ هزار زائر از کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشور ها برای شرکت در مراسم زیارت اربعین از طریق فرودگاه های بین‌المللی عراق موافقت شده است، مشروط به اینکه زائر گواهی آزمایش منفی PCR که طی ۷۲ ساعت قبل از ورود به عراق انجام داده باشد را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا رعیت پیشه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 0
    سلام من خیلی دلم میخواد برم کربلا به امام حسین قول دادم پاک بشم و برم کربلا پاکم کنه امام حسین حالا منتظرم که من رو دعوت کنه
  • حسین IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    هزینه چقدر میشه