شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اختری گفت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در کنار لبنان ایستاده و همچنان از آن حمایت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) طی سخنانی در مراسم ختم  آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در کنار لبنان ایستاده و همچنان از آن حمایت می کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار ها اعلام کرده اند که ما برای همکاری با لبنان در زمینه های علمی، فنی، فناوری و فرهنگی آمادگی کامل داریم.

حجت الاسلام و المسلمین اختری ادامه داد: امیدوارم تمامی اقشار و مسئولین لبنان در این شرایط سخت در تمامی زمینه ها با ما همکاری کنند.

رئس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه جمهوری اسلامی چهل سال است که مثل این فشار های خبیث و ظالمانه از سوی مستکبران در رأس آن آمریکا و اسرائیل را تجربه کرده است و کاملا این فشار هایی که علیه شما قرار دارد را درک می کند و امیدواریم که تمامی کشور های اسلامی با هم همکاری داشته باشند تا از این مرحله عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha