پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای لبنان +ظریف

اختصاصی حوزه / عصر امروز اعضای هیات امناء و هیات مدیره تجمع علمای مسلمین لبنان با دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، عصر امروز اعضای هیات امناء تجمع علمای مسلمین لبنان به ریاست شیخ احمد الزین و اعضای هیات مدیره این نهاد علمایی به ریاست حجت الاسلام حسان عبدالله با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام شیخ علی خازم از اعضای حاضر در این دیدار به خبرنگار بین الملل حوزه گفت: در این دیدار شرایط منطقه و نیز فتنه ای که صهیونیستها برای اختلاف بین مسلمانان به راه انداخته است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست آقای ظریف بر اهمیت نقش علما در مواجهه با این فتنه ها تاکید کرد و اعلام نمود که جمهوری اسلامی از هر تلاشی برای ایجاد وحدت و انسجام بین امت اسلامی استقبال می کند.

شیخ خازم گفت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از فعالیت ها و نقش و تجمع علمای مسلمین در لبنافضای سیاسی اجتماعی لبنان تقدیر به عمل آورد.

هیات علمایی از لبنان قرار است روز جمعه با حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و روز یکشنبه با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha