جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد کشاورز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه کانون سیدالشهدا (ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین به نقش ارزشمند خبرنگاران در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت مسئولیت، دلسوزی و انجام وظیفه  هستند  و بی تردید کارکرد و نتیجه تلاش خبرنگاران، انعکاس مشکلات جامعه و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و در حقیقت صدای رسای مردم هستند.

کشاورز ادامه داد: امروز در جامعه اسلامی اصحاب رسانه و خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر نقش مهمی در ایجاد وحدت و همدلی و امیدآفرینی در جامعه را ایفا می‌کنند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: خبرنگاران در تمام عرصه‌های اجتماعی از جمله دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند و شهدای عزیزی همچون شهید صارمی و آوینی  گواه این مدعا هستند.

 کشاورز ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، بیان کرد:  امنیت و آرامشی که امروز در کشور برقرار بوده، افتخارات عظیمی که به مدد توان جوانان عزیز به دست آمده است و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی که موجب شده تا دشمن از این پایداری و جایگاه رفیع همواره به فکر کینه‌توزی و دشمنی باشد، بدون‌ شک مرهون رهبری داهیانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و از خود گذشتگی ملت شهیدپرور و شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «مُرکب و مُقاومت» در استان قزوین وبه مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح فراخوان آثار تولیدشده توسط اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع دفاع مقدس و با عنوان «مرکب و مقاومت» را برنامه‌ریزی کرده‌ایم، که علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی سال ۱۴۰۰ خود را تا ۸ مهرماه به شماره واتس آپ   ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد:  آثار تولیدی در ۴ قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و گزارش تصویری توسط داوران جشنواره بررسی و به اثر برتر در هر بخش جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha