سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علامه حسن زاده آملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در پیامی، ارتحال عالم ربّانی و سالک توحیدی علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پیامی، ارتحال عالم ربّانی و سالک توحیدی علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت:

بسمه تعالی 

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت جانسوز عارف عالی مقام، فقیه، منجم و فیلسوف برجسته مرحوم علامه حضرت آیت‌الله حسن زاده عاملی موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آن عالم پاک نهاد و پرهیزکار که جهان اسلام مدیون و مرهون تلاش های مجاهدانه علمی و فقهی ایشان است در ابیات ، علوم غریبه ، ریاضی ، هئیت و طب تبحر داشت و این سلوک عالمانه و عارفانه ایشان الگویی همیشگی برای همه طلاب و اساتید حوزه های علمیه است.

اینجانب فقدان آن عالم وارسته را که ۱۹۰ اثر تالیفی از خود به ودیعه نهاده است به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی )، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، بیت مکرم و همه دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند مرحوم علامه حسن زاده عاملی رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الهی و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید محمدعلی آل هاشم 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha