پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نوروزی قزوین

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از مردم ولایتمدار و عاشق خاندان عصمت و طهارت استان قزوین، به دلیل برگزاری برنامه های ایام ماه محرم و صفر در مساجد و حسینیه ها قدردانی کرد.

حجت الاسلام رضا نوزوزی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام رضا(ع) از حضور مردم استان قزوین در برنامه‌های عزاداری ایام ماه محرم و صفر در استان قزوین تقدیر کرد.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: محرم و صفر رویداد مهم تاریخی است که از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و محرم امسال نیز فصل نوینی از بصیرت و بلوغ جامعه اسلامی و عزاداران حسینی(ع) را در تبعیت از فرمان ارزشمند ولی امر مسلمین جهان که بر پیروی از مصوبات ستاد ملی کرونا تاکید فرمودند، به نمایش گذاشت.

وی افزود: جا دارد از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آحاد مختلف مردم به ویژه هیات های مذهبی، مداحان و خادمان ابا عبدالله الحسین(ع) در برنامه‌های عزاداری ماه محرم و صفر، به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا و اهتمام آنها نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تدوین شده؛ توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تشکر می نمائیم.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در استان قزوین، با حضور کارشناسان بهداشت، اعضای شورای تامین، سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانداری، متصدیان امور مساجد، ستاد نماز جمعه، بسیج و هیات‌های امنای مساجد، اماکن مذهبی و مسئولین هیات های مذهبی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، صدا وسیما، خبرگزاری ها و مطبوعات که محوریت مردم فهیم و با فرهنگ شهر مینودری به خوبی برگزار گردید که امیدواریم با دعای خیر همه مردم و مشارکت آنان این بیماری منحوس کرونا را کنترل و مهار نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha