جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام غلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید «اقامه امر ولی» کرده و در مسیر ولایت، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام رضا غلامی، قائم‌مقام بنیاد هدایت، در آیین افتتاحیه هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج» که به یاد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیاضی زاده، در حال برگزاری است، خوزستان را معراج شهدا دانست و اظهارداشت: نقطه به نقطه خوزستان میراث و قدم گاه شهدایی است که برای اقامه امر ولی لبیک گفته و از جان خود در این راه گذشتند.

وی با بیان اینکه امروز در نقطه طلایی و عطف تحولات داخلی و بین المللی قرار داریم، تصریح کرد: در شرایطی که تمام گفتمان‌های نوین بشریت، امروز به بن‌بست رسیده، مکتب آزادی‌بخش اسلام که مورد انتظار آزادی‌خواهان جهان است، همچون نور می‌درخشد.

حجت‌الاسلام غلامی، گفت: اگر بخواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید «اقامه امر ولی» کرده و در مسیر ولایت، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

قائم مقام بنیاد هدایت، با بیان اینکه مقام معظم رهبری، «مسجد» را مبدأ حرکت تمدن سازی انقلاب معرفی کرده است، گفت: «مسجد» میتواند پایگاه تمام حرکت‌های اجتماعی و کارهای نیک، مرکز مبارزه با دشمن و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن اسلامی باشد.

وی، با بیان اینکه بنیاد هدایت به دنبال پیاده سازی و تشکیل نظام «امت-امامت» با مرکزیت مسجد است، گفت: اگر بخواهیم اقامه امر ولی کنیم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در بطن جامعه پیاده سازی کنیم، باید نهضت مواسات با محوریت امام محله تقویت شود.

حجت الاسلام غلامی گفت: با شرایط جدیدی که به‌وجود آمده، بار مسئولیت مساجد بر دوش سازمان تبلیغات قرار گرفته و این مساجد هستند که به فرموده رهبری سنگر تمدن سازی و حرکت به سمت حکمرانی جدید در فصل نوین انقلاب اسلامی هستند.

قائم مقام بنیاد هدایت، در پایان تعالی شبکه امامت را شعار اصلی بنیاد هدایت دانست و ابراز داشت: برای تحقق این شعار ابتدا باید این تعالی در راهیاران که در خط مقدم ارتقا و توانمند سازی امام هستند اتفاق بیفتد؛ که در این راستا سلسله نشست‌های منطقه‌ای برای توانمندسازی این عزیزان برگزار شده و همچنان نیز درحال برگزاری است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha