شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ائتلاف فتح عراق

حوزه/ فارس البدیری بر ضرورت دقت در شمارش دستی آراء برای کشف حقیقت تأکید کرد و گفت: تغییر چند باره نتایج رأی گیری، نشان می دهد که به آراء مردم دستیازی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فارس البدیری عضو ائتلاف فتح عراق بر ضرورت توجه و دقت در شمارش دستی آراء برای کشف حقیقت تأکید کرد و گفت: تغییر چند باره نتایج رأی گیری، نشان می دهد که به آراء مردم دستیازی شده و این به معنی زنگ خطر است و می تواند کشور را به ورطه نابودی بکشاند.

وی در گفتگویی اشاره کرد: آنچه در جریان اعلام نتایج انتخابات اتفاق افتاد، عبارت از برنامه ریزی هدفمند برای دور کردن فراکسیون های بزرگ از روند سیاسی کشور است و در پشت پرده آن کشور ها، فراکسیون ها و طرف های مشخصی قرار دارند که برای دور کردن افراد دلسوز عراق تلاش می کنند.

عضو ائتلاف فتح تصریح کرد: کمیساریای انتخابات به خاطر اینکه نتایج اولیه رأی گیری را اعلام کرده و سپس آن را تغییر داد، در عمل به وعده خود تخلف کرده و اعتبار خود را زیر سؤال برد و از سوی دیگر یک برنامه ریزی هدفمند برای دور کردن فراکسیون بزرگ از حضور در روند سیاسی انجام می گیرد.

البدیری در پایان بیان داشت: آنچه اتفاق افتاد به منزله زنگ خطر بوده و می تواند کشور را به ورطه نابودی بکشاند، بنابراین بر ضرورت شمارش دستی تمامی صندوق های رأی گیری برای کشف حقیقت در خصوص نتایج انتخابات تأکید می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha