جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اجتماع حوزویان مرند در محکومیت جنایات تروریستی در افغانستان

حوزه/ تجمع طلاب و روحانیون مرند در محکومیت کشتار شیعیان افغانستان در حادثه مسجد سیدآباد قندوز و مسجد فاطمیه قندهار افغانستان با حضور علما و اساتید در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تجمع طلاب و روحانیون مرند در محکومیت کشتار شیعیان افغانستان در حادثه مسجد سیدآباد قندوز و مسجد فاطمیه قندهار افغانستان با حضور علما و اساتید در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در این تجمع گفت: انتطار عمل شایسته و بجا از دولتها و حکومتها داریم که همه این جنایات زیر سر شیطان بزرگ آمریکاست.

وی ادامه داد: از زمانی که آمریکا در منطقه فعالیت می کند کشتار، جنگ، و موارد مخدر بیشتر شده است همه اینها توطئه آمریکا در آستانه هفته وحدت ادیان و فرقه های اسلامی است که جهان را درگیر پی کند.

امام جمعه مرند افزود: برنامه‌ریزی علیه امت اسلامی است، اما بعصی مزدوران گه در کشورهای اسلامی هستند بی تفاوت نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حمله به مسجد و شهادت گروهی از مسلمانان و سکوت دولت های دنیا در برابر این اقدام و حساسیت ایران نسبت به فرمایشات حضرت امام رضا علیه السلام و توصیه های مقام معظم رهبری گرد هم آمدیم.

حجت الاسلام و المسلمین  نعمت زاده افزود: پایه بند وحدت آرامش و امنیت هستیم و هیچ دولتی تا کنون طالبان را به رسمیت نشناخته است اگر احساس کنیم دولتی قدرت مانعیت فرقه ها و تروریست ها را ندارد، مقابله می کنیم امیدواریم جوامع بین المللی و مجمع جهانی نظر خود را شفاف بیان کرده و مانع قربانی شدن مسلمانان و مظلومان گردد.

وی ادامه داد: ما اعتقاد به وحدت بیشتر امت اسلامی هستیم وبا شهادت سرمایه گذاری کردیم.

امام جمعه مرند در پایان افزود: ضمن عرض تسلیت به خانواده ها و آرزوی سلامتی برای مجروحان اظهار همدردی می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha