پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
وحدت

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: تضعیف وحدت و انسجام امت اسلامی، هدف قطب استکبار و صهیونیسم بین الملل است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و نیز گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به این که تقویت وحدت در میان امت اسلامی، امروز جزو مهم ترین ضروریات عقلی و شرعی است، اظهار داشت: در جهان کنونی که دشمنان اسلام به هر بهانه و حربه ای به دنبال خدشه وارد کردن بر وحدت میان مسلمین هستند، ما نباید بگذاریم که عده ای فتنه گر و یا گمراه، اصل و اساس وحدت و برادری شیعه و سنی را هدف قرار داده و خواسته و یا ناخواسته، پیش بَرنده اهداف شوم دشمن باشند.

وی افزود: یکی از اهداف مهم دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل، تضعیف وحدت امت اسلامی است و در این زمینه از رسانه های نوین و شبکه های اجتماعی، نهایت استفاده را می کنند تا بستر اختلاف و کینه و درگیری میان پیروان مذاهب اسلامی در جهان مهیا شود.

این مدرس دانشگاه، همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهای مستکبر عالم، با استفاده از جریان های افراطی در جهان اسلام و نیز راهبردهای رسانه ای در جنگ نرم در پیِ آن هستند که جلوی رشد اسلام واقعی را بگیرند چرا که بارها از اسلام ناب محمدی(ص) سیلی خورده اند و با وجود چنین قرائتی از اسلام آن ها نخواهند توانست به اهداف و امیال خود دست پیدا کنند.

وی گفت: در واقع علت اصلی دشمنی مستکبران عالم و در رأس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران اسلامی نیز به آن خاطر است که کشور ما امروز محور وحدت اسلامی شده و به دنبال توسعه اهداف اسلام ناب محمدی(ص) در کره خاکی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha