سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام ساکی امام جماعت مسجد شهدای هویزه
عکس تزئینی است

حوزه/ حجت‌الاسلام ساکی، با اشاره به جذب حداکثری جوانان به مساجد، برای تقویت فرهنگ جامعه، گفت: برنامه های ویژه‌ای را به صورت چشم انداز طراحی و پیاده سازی کرده ایم.

حجت الاسلام رضا ساکی، امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به اقدامات انجام شده در مسجد شهدای هویزه در ایام کرونا اظهارداشت: در راستای جذب حداکثری جوانان به مساجد، برنامه های ویژه‌ای را به صورت چشم انداز طراحی و پیاده سازی کرده ایم.

وی با اشاره به حمایت خیرین از برنامه‌های فرهنگی مسجد شهدای هویزه، گفت: بحمدالله تعداد زیادی از خیرین پای کار آمده و با حمایت و مساعدت آنان ۱۲ میلیون تومان اعتبار جمع آوری شده تا بسته های معیشتی وسیع تری برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.

امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه از توزیع ماسک و پک کامل لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در محدوده تبلیغی این امام محله خبر داد و گفت: این پک شامل دفتر، مداد رنگی، خودکار و مواردی نظیر این ها بود.

وی با اشاره به حضور فعال و نقش جوانان در پیشبرد فعالیت های این پایگاه تصریح کرد: با تشکیل شورای محله جوانانی که به هر دلیلی از پایگاه و مسجد گریزان بوده و به فعالیت‌های ناسالم روی می آوردند کم‌کم به برنامه های مسجد علاقه مند شده و پای کار آمدند.

حجت الاسلام ساکی با اشاره لزوم استفاده بانوان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: تصمیم بر آن شد که خانم ها را پای کار آورده و با برنامه ریزی برای ارتقاء آنها در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی فعالیت اهمیت فضای مجازی را یادآور شد و عنوان کرد: با حمایت های استاد گرانقدر حجت الاسلام هاشمی مرکز رسانه ای نور الاصفیاء را به منظور نشر و گسترش هنر خطابه و شعر شاعران و قرائت قاریان قرآن را ایجاد کردیم که در برنامه های مناسبتی و ایام مختلف سال اقدامات متنوعی را در قالب لایو و توزیع کلیپ های قابل مشاهده و…به ثبت رساندند.

امام جماعت مسجد شهدای شهرستان هویزه، با اشاره به شناسایی زنان سرپرست خانوار یادآور شد: تعدادی از خانم های شاغل و خانه داری که بد یا بی سرپرست بودند شناسایی و تحت پوشش مسجد قرار گرفتند تا مشکلات آنان به گونه ای مرتفع شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha