شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 988452
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
تصاویر/ سفر آیت الله اعرافی به زاهدان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: در سفر به کردستان به بررسی وضعیت مدارس علمیه در سطح این استان پرداخته خواهد شد تا احیانا در بحث های زیرساختی یا نرم افزاری نیاز به بررسی بود، در این باره تصمیماتی اتخاذ گردد.

آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهر امروز در بدو ورود به سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: هدف از سفر به کردستان عرض احترام به علما، روحانیون و مردم شریف و مومن کردستان می باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: همچنین در این سفر به بررسی وضعیت مدارس علمیه در سطح استان کردستان پرداخته خواهد شد، تا احیانا در بحث های زیرساختی یا نرم افزاری نیاز به بررسی بود، در این باره تصمیماتی اتخاذ گردد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: البته ما به عنوان حوزه بر تعامل قوی حوزه تشیع و علمای اهل سنت تاکید داریم، زیرا این استان باید الگویی و نمونه ای از تعامل فکری، علمی و عاطفی میان علمای شیعه و سنی باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم این استان که مردمانی شریف و عزیز هستند و در طول تاریخ ایران جایگاه و منزلت بزرگی داشته اند، روز به روز از منزلت بالایی برخودار شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha