جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 990221
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
استقبال خوب طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران بندرعباس از سلسله نشست های مهارت های زندگی و آشپزی آسان

حوزه/ کارگاه «نود دقیقه ای ۹ غذا با ساده ترین و در دسترس ترین مواد در هر خانه و خانواده» با شرکت ۴۰ نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان خانم زهره معراجی در یکی جلسه مهارت های زندگی با موضوع «آشپزی آسان» که در مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: توصیه های سال های اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، با وجود تحمیل تحریم های سنگین اقتصادی بر کشور، نشانگر ضرورت تکیه بر اقتصاد مقاومتی همچون دوران جنگ تحمیلی، در دوران کنونی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت عمل به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: توجه ویژه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پیاده کردن آن در زندگی، تاثیر بسزایی در بهبود و ارتقاء زندگی سالم دارد.

معراجی در ادامه با تاکید بر اهمیت و تاثیر مهم جایگاه مادر در خانواده، تصریح کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی جامعه که بر مردان وارد شده، مادر موفق کسی است که با حداقل امکانات و مواد غذایی موجود در خانه چنان هنرمندانه سفره را متنوع کند که حس فقر و ضعف را از اعضای خانواده دور کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha