شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای تبلیغ همدان

حوزه/ در شورای تبلیغ استان همدان، مشکلات، دغدغه‌ها و راه کارهای ارتقای کیفیت امر تبلیغ در شهرستان اسدآباد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان و دیگر اعضا، بعد از ظهر امروز جلسه شورای تبلیغ استان، در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار شد.

اولین دستور کار این جلسه بررسی تحولات و شرایط تبلیغی در شهرستان اسدآباد بود و لذا امام جمعه، مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) و نماینده ای از سازمان تبلیغات شهرستان اسدآباد در این جلسه حاضر و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، به بیان مشکلات، دغدغه‌ها و راه کارهای موجود در جهت ارتقا کیفیت امر تبلیغ در این شهرستان پرداختند.

دستور کار بعدی شورای تبلیغ استان همدان، بررسی عملکرد مدارس امین نوع یک بود و لذا اعضا با دعوت از حجت الاسلام عباسی مسئول مدارس امین نوع یک، در روند آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در راستای تربیت و آموزش دانش آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس قرار گرفتند.

مشکلات تبلیغ در شهرستان اسدآباد بررسی شد

مشکلات تبلیغ در شهرستان اسدآباد بررسی شد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اعظم IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    توروخدا این لایحه که بازنشستگی ۲سال بیشتر کرد وتصویب نکنید بابام دوروزه مابهش نگفتم از مردم شنیده بو دوروز نان نخورده بیچاره .دیگه نمیتونه بیمه پرداخت کنه نه توانایی مالی داره نه جسمی توروخدا