جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه سيريك

حوزه/امام جمعه سیریک گفت: اعتراض و بیان مطالبات مردم مسئله ای عادی است، چرا که ما یک جامعه هستیم و اعتراضات خود را باید به گوش مسئولان برسانیم، اما نباید به پرخاشگری و کلام بی منطق در اعتراضات و بیان مشکلات و مطالبه گری هایمان تبدیل به عادت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سیریک ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیانی که امروز در جامعه فعالیت می کنند و در جنگ نرم حاضر هستند و شجاعانه می جنگند، اجرشان کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست.

وی افزود: کسانی که امروز یاد شهیدان را زنده نگه می دارند به تعبیر رهبر انقلاب مقامشان کمتر از شهیدان نیست و ان شاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد در این راه مقدس قدم برداریم.

امام جمعه سیریک عنوان کرد: مسئله ای که این روزها بسیار شنیده می شود، مسئله تجمع مردم اصفهان به دلیل کمبود آب زاینده رود است که قصه بلندی دارد و نیاز است نسبت به این مسئله نگاه و تحلیل دقیقی داشته باشیم، چرا که ممکن است در صورت عدم تدبیر درست هر از چندگاهی در جاهای دیگر کشور دیده شود.

وی ادامه داد:در نگاه کلی، مردم اصفهان عملکرد خوبی در مطالبات خود داشتند و گفتند که ما معترض هستیم، اما برانداز نظام نیستیم و حرف اصلی آنها این بود که کشاورزان اصفهانی در آبیاری محصولات کشاورزی خود به مشکل بر خورده اند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: مسئولین باید اقلیم استان ها را بشناسند و با توجه به آن تصمیم گیری کنند؛ در چند ساله اخیر نزولات آسمانی نیز بسیار کم شده است و همه این موضوعات در تصمیم گیری ها باید مورد عنایت قرار گیرد.

امام جمعه سیریک ابراز کرد: اعتراض و بیان مطالبات مردم مسئله ای عادی است، چرا که ما یک جامعه هستیم و اعتراضات خود را باید به گوش مسئولان برسانیم، اما نباید به پرخاشگری و کلام بی منطق در اعتراضات و بیان مشکلات و مطالبه گری هایمان تبدیل به عادت شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر روستاها و شهرهای ما با مشکل کمبود آب روبرو هستند که قریب به ۳۰۰ شهر در کشور با بحران آب درگیر شده اند که بایستی تدابیری برای این مشکل اندیشه شود.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: باید از موضع گیری های احساسی پرهیز کنیم، از طرفی دیگر نیز مسئولین نیز باید به دغدغه های مردم پاسخ دهند و حرف آنها را بشنوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha