جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه استان با استاندار همدان

حوزه/ امام جمعه رزن با بیان اینکه رزن تنها شهر استان است که از افتخار میزبانی شهدای گمنام محروم می باشد، گفت: شهدا آبروی کشورمان هستند، اما متاسفانه برای حضور شهدای گمنام در شهر رزن برخی‌ها سنگ اندازی می‌کنند که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل نیز برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی اکبر منصوری امام جمعه رزن، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، با اشاره به ۲۷ آذر، روز شهرستان رزن، اظهار داشت: روز شهرستان، بهترین فرصت برای معرفی دستاوردها، نقاط قوت و شهدای شهرستان رزن است.

وی افزود: با استفاده از این روز، باید به دنبال رفع مشکلات و موانع موجود در شهرستان باشیم و مسئولان با همدلی و وحدت برای پیشرفت رزن هم قسم شوند.

امام جمعه رزن با بیان اینکه رزن تنها شهر استان است که از افتخار میزبانی شهدای گمنام محروم می باشد، گفت: شهدا آبروی کشورمان هستند، اما متاسفانه برای حضور شهدای گمنام در شهر رزن برخی‌ها سنگ اندازی می‌کنند که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل نیز برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مساله‌ شهید و ایثارگری، موتور حرکت جامعه است، مطرح کرد: روز به‌ روز باید یاد شهدا، تکرار نام شهدا، نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ی رواج پیدا کند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha