پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء در دیدار امام جمعه پاوه و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و از علمای منطقه اورامات

حوزه/ ماموستا ملا قادر قادری گفت: توهین و بی حرمتی توسط هر فردی به باورهای مسلمانان محکوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشا، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار امام جمعه پاوه و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و از علمای منطقه اورامات، اظهار داشت: ضرورت حفظ وحدت به عنوان اصلی مترقی در راستای تقویت نظام اسلامی مورد تأکید و توجه ماست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار با محکوم کردن افرادی که وحدت مسلمانان را نشانه رفته اند، گفت: اگر امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا زبانزد است و آمریکا را از هر حرکتی بازمی دارد، در سایه رهنمودهای خردمندانه رهبری حکیم (مدظله العالی) و از برکات وحدت در سطح کشور است.

در ادامه این جلسه ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه با محکوم کردن اظهارات خلاف واقع مولوی گرگیج، گفت: ما تابع نظرات امام شافعی هستیم که گفته است «اگر در نماز بر پیامبر و خاندانش صلوات نفرستید آن نماز مقبول نمی باشد».

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید مراقب فتنه باشیم و در این راستا چشمان ما به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان می باشد.

ماموستا قادری خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری جامعه مسلمانان به وحدت و آرامش نیاز دارد، زیرا از برکت وحدت است که توطئه های دشمنان خنثی می شود.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: مقدسات شیعه برای همه مسلمانان مقدس بوده و توهین و بی حرمتی توسط هر فردی به باورهای مسلمانان محکوم است.

در ادامه این دیدار ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ذات پیامبر مکرم(ص) و اهل بیت(علیهم السلام) رمز وحدت مسمانان است.

وی افزود: همه ما تابع فرمان مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان می باشیم و اعتقاد داریم، ائمه هدی(علیهم السلام) محور وحدت مسلمانان در طول تاریخ اسلام بوده اند.

ماموستا ملاقادر قادری: اظهارات گرگیج توهین به مقدسات بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خبرنگار مهر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    با ادب و خسته نباشید... لطفا در انتشار اخبار ذکر منبع بفرمایید.
    • دفتر خبرگزاری حوزه نیوز کرمانشاه IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      0 0
      با سلام وقتی دفتر نماینده معظم ولی فقیه در استان کرمانشاه خبر را تولید کرده ما هم مثل سایر سایت های خبری از آن استفاده نموده ایم. جهت اطلاع: همیشه توفیق انعکاس خبر دفتر آیت الله علماء را داریم.