پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 996840
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
مولانا محمدحسین گرگیج

حوزه / مولوی محمدحسین گرگیج امام جمعه اهل سنت شهر آزادشهر برکنار و مولوی نعمت الله مشعوف جایگزین او شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، با توجه به اظهارات تفرقه افکنانه مولوی گرگیج در نماز جمعه ۱۹ آذر اهل سنت آذرشهر و واکنش های شدید و موج اعتراض ها، از امامت جمعه عزل شد و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان با صدور حکمی، مولوی نعمت‌الله مشعوف را به مدت یک سال به عنوان امام جمعه جدید اهل‌سنت آزادشهر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ها به سخنان جنجالی گرگیج | نزاع مذهبی ممنوع

در متن حکم امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر آمده است:

جناب مستطاب آقای مولوی نعمت الله مشعوف (وفقه الله لمرضاته)

با توجه به حوادث ناگوار مربوط به نماز جمعه اهل سنت آزادشهر و لزوم نصب امام جمعه جدید، بدینوسیله جنابعالی را به مدت یک سـال به امامت جمعـه اهل سنت شهرستان آزادشهر منصوب می‌نمایم.

امید است با توکّل به خداوند متعـال، ضمن برگزاری هرچه با شکوه‌تر این فریضه بزرگ الهـی، مردم شریف آن سامان را با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا کنید.

بدیهی است توجه ویژه شما به موقعیت خطیر جهان اسلام و ضرورت وحدت اسلامی و شرایط حساس کشور و تبیین صحیح آن برای مردم عزیز، رضایت خداوند متعال را در پی داشته و موجب یأس دشمنان خواهد گردید.

امید است با همکاری اهالی محترم، علماء و مسئولین منطقه، بویژه مرکز اسلامی استان گلستان، وظایف محوّله بویژه عمل به آرمان های امام راحل و شهداء و فرامین رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) را به نحو احسن انجام دهید.

دوام توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام

گرگیج برکنار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    4 4
    کمترین کاری که اتنظار میرفت محقق شد الحمدلله تا درس عبرتی برای سایرین باشد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    4 4
    این قدم اول هست باید محاکمه بشه تا درس عبرتی بشه برا هرکسی که بخواد به اهلبیت توهین کنه حکم اهانت به اهلبیت علیهم السلام فقط صرف عزل نیست چرا که ایشون خود بخود منعزل بود قدم اصلی اجرای حکم الهی و محاکمه است
  • صانعی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    2 6
    این اولین قدم بود ولی تا محاکمه این ملعون راه بسیار است
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 6
    با سلام و احترام بر جناب مستطاب امام جمعه ی عزیز اطال الله تعالی حیاته الکریمة ، جهت عرض تبریک به خدمت با سعادت معظم له و آرزوی توفیقات روز افزون و سلامتی و سعادتشان. مبارک باشدت این منصب خوب ___بقوت دشمنان دین می کوب __ بسانی که توان را داده از دست __ بماند در تمام عمر خود پست __ بگیرد درس عبرت یار شیطان __بداند پاره از وی گشته قیطان __ نیارد روی پایش ایستاده ___گمان دارد چو اکل آش ساده __ بود جنگیدن با دین حق او __بخواست خود بفهمد شد سیه رو __
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 2
    با سلام و احترام بر منفی دهندگان عزیزم بارها عرض کرده ام که اگر اشکالات نوشته ها را نیز بیان بفرمائید ( البته مستدل ) بسیار ممنون خواهم بود وگرنه خوشمان نیامد منفی دادیم (و خوشمان آمد مثبت دادیم ) چه دردی را از کسی دوا میکند؟ اما هیچگاه احدی از عزیزان کمترین اعتنائی به این تقاضای بنده ی حقیر نکرده اند ، لذا بدون آن که خدای نا خواسته قصد جسارت به منفی دهندگان محترم داشته باشم ،عرض می کنم که : ای عزیز منفی هایت همه بی اثر بود __می شود بر خودت روشن این زود __ پس تو زین کار نشد عایدت سود __می زند خارج از کلّه ات دود __ کی کند یک خردمند بیهوده کار __به پشتش کند بس گران خویش بار ؟ با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .