جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ر

امام جمعه بادرود با تاکید بر راه اندازی اداره مستقل ثبت احوال در شهر بادرود، گفت: مسئولان در راستای تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم بادرود، نسبت به تجهیز امکانات و ارتقاء نمایندگی در این منطقه اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود در مصلای نماز جمعه این شهر با گرامی داشت یوم الله ۹ دی، اظهارداشت: یوم الله نهم دیماه ۸۸ در حقیقت باطل السحر تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی بود.

وی، نه دی، را حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : ۹ دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت‌مداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه بادرود، تصریح کرد: ملت ایران در نه دی، تحت عنایات الهی ،هدایت‌های ائمه اطهار علیهم السلام و مقام معظم رهبری با در هم شسکتن بزرگ‌ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی، توطئه، فتنه گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام ساخت.

وی، در ادامه با گرامی داشت سوم دی روز ملی ثبت احوال و آغاز هفته ثبت احوال، گفت: این سازمان متولی جمع‌آوری اطلاعات و آمار جمعیتی کشور می باشد.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه با راه اندازی اداره ثبت احوال در کشور، نخستین شناسنامه برای دختری به نام «فاطمه ایرانی» در تاریخ ۱۲۹۷،۱۰،۳ صادر شد، گفت: صدور کارت شناسایی ملی همراه با شماره ملی و کد پستی و کارت هوشمند ملی از وظایف این سازمان است.

وی، با بیان اینکه در نطنز، اولین سند سجلی و شناسنامه در تاریخ ۱۳۰۴،۹،۲۱ به نام حاجی سید نعمت الله مرتضوی و در بادرود اولین سند سجلی و شناسنامه ای در تاریخ ۱۷ ،۱۲ ، ۱۳۰۷ صادرشده است، ادامه داد: از اول دی ماه سال ۹۹ تا آخر آذر ۱۴۰۰ در شهرستان نطنز تعداد ۴۲۰ واقعه تولد نوزاد به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۶۱ مورد آن مربوط به ساکنین بخش امامزاده بادرود است.

امام جمعه بادرود در پایان با تاکید بر راه اندازی اداره مستقل تبت احوال در شهر بادرود، یادآور شد: مسئولان در راستای تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم بادرود، نسبت به تجهیز امکانات و ارتقاء نمایندگی در این منطقه اقدام نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha