پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور-مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام‌پور گفت: حماسه ۹ دی نشان داد حضور مردم در صحنه همیشه و همیشه می‌تواند همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با بیان اینکه ۹ دی‌ماه، روزی است که ملت ایران حماسه بزرگی را در تاریخ خود رقم زد، اظهارداشت: این حماسه نشان داد که حضور مردم درصحنه همیشه و همیشه می‌تواند همه توطئه‌های دشمن را خنثی و مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.

وی افزود: حماسه ۹ دی، نشان داد که ملت ایران چقدر رهبر، انقلاب و اسلام عزیز را دوست داشته و ولایتمدار و حسینی مقام بوده و تلاش می‌کنند تا راه امام حسین را حفظ و در پیش گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، بیان داشت: درود بر ملت بزرگی که درس خودشان را از امام حسین گرفته و راهشان را امام حسین (ع) برای آن‌ها ترسیم کرد و با پایمردی خودشان در راه حکومت اسلامی، یعنی نظام مقدس ولایت‌فقیه و جمهوری اسلامی ایران با همه جمهوریت و اسلامیت، پای‌فشاری کرده و تلاش می‌کنند که انقلاب خودش را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: درود خدا بر ملت ایران و سلام و درود بر همه شهدای تاریخ خصوصاً شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و دفاع از حرم و همه شهدایی که مثل سردار سلیمانی راه ایستادگی را به مردم ما نشان دادند و آن‌ها را در این مسیر ثابت‌قدم کردند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha