یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج با اشاره به فرا رسیدن دومین سالگرد شاهد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خدماتی که سردار حاج قاسم به منطقه کرد به هیچ وجه فراموش شدنی نیست. این شهید والامقام خود را وقف وحدت امت اسلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: به برکت امدادهای الهی و بصیرت ملت ایران، توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی و نیز حضور افراد ساده لوح فریب خورده برای ساقط کردن این نظام با شکست بزرگی مواجه شد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه باید قدردان وحدت و امنیت در کشور باشم، گفت: بهترین نمود بارز وحدت ملت ایران در حماسه ۹ دی ماه ۸۸ به وقوع پیوست، در آن روز ملت ایران فارغ از قومیت و مذهب یک صدا فریاد وحدت سر دادند و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن دومین سالگرد شاهد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خدماتی که سردار حاج قاسم به منطقه کرد به هیچ وجه فراموش شدنی نیست. این شهید والامقام خود را وقف وحدت امت اسلام کرد.

ماموستا رستمی در ادامه افزود: درباره وضعیت کردستان به ویژه شهرستان‌های مرزی آن در هیأت دولت جلسات و تصمیماتی اتخاذ شده است که امیدواریم این امر باعث تحقق وعده‌ها و از بین رفتن مشکلات شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام یعنی دین اعتدال و میانه روی، اظهار کرد: اسلام انسان را از هرگونه تفریط و افراط منع کرده است بنابراین همه باید به دستور دین در امور همواره اعتدال و انسجام را پیشه راه خود کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha