یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ افتتاحیه مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین المللی در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام امیرخانی، مهارت افزایی و دانش افزایی فعالان، مبلغان و پژوهشگران عرصه بین الملل را از مهمترین اهداف و اولویت های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور اعلام کرد.

حجت الاسلام علی امیرخانی، مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اظهار داشت: از جمله رسالت‌ها و اهداف این مرکز، مهارت افزایی و دانش افزایی فعالان، مبلغان و پژوهشگران عرصه بین‌الملل است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، دوره‌های دانش مهارت افزایی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، ادامه داد: اولین دوره استان فارس و شهر شیراز با محوریت دینی، فرهنگی در عرصه بین‌الملل با حضور طلاب زباندان، برخی مدیران تشکل‌های دینی و نمایندگان و رابطین بین‌الملل در استان‌ها برگزار شد.

مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به برگزاری مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی ویژه کشورهای عربی، اظهار کرد: نماینده حوزه استان خوزستان پیشنهاد برگزاری دوره تخصصی منطقه و کشورهای عربی را داد که از سوی مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه مورد استقبال قرار گرفت و این دوره در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امیرخانی خاطرنشان کرد: محورهای دوره وضعیت شناسی دینی فرهنگی کشورها، جایگاه دینی، فرهنگی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی در منطقه و کشورهای عربی، قواعد تیم سازی و تشکیل گروه‌های فعال تبلیغی، شتاب دهنده‌ها، استارتاپ ها، نحوه تشکیل آنها و قواعد و … است.

ببینید:

تصاویر افتتاحیه مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین المللی در اهواز

وی با اشاره به بهره‌مندی از اساتید متخصص و کارشناسان ارشد مسائل عربی در مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی در اهواز، ادامه داد: مخاطبان این دوره مبلغان، فعالان کشورهای عربی با سابقه تبلیغ در کشورهای عربی و مسلط به زبان عربی هستند.

مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی در اهواز به مدت چهار روز همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha