جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اختتامیه مدرسه زمستانه تربیت مبلّغ بین‌الملل در اهواز - 28 بهمن 1400

اختتامیه دوره علمی آموزشی مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی ویژه کشورهای عربی در اهواز با حضور شخصیت‌های حوزوی ملی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اختتامیه دوره علمی آموزشی مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی ویژه کشورهای عربی در اهواز با حضور شخصیت‌های حوزوی ملی و استانی برگزار شد.

این دوره علمی آموزشی توسط مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با همکاری دفتر بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان در اهواز برگزار شد که در آن به مدت ۵ روز از حضور و تدریس اساتید برجسته فعال عرصه بین‌الملل استفاده شد.

در این دوره آموزشی، طلاب برادر زباندان عربی و دارای سابقه تبلیغ یا آشنا با وضعیت فرهنگی کشورهای عربی منطقه، با مباحثی چون «فضای مجازی و قواعد تشکیل و تقویت تیم سازی و شبکه‌های استارتاپی در عرصه دینی و فرهنگی؛ «وضعیت شناسی، کتب، ترجمه‌ها و تولیدات محتوایی ویژه کشورهای عربی و آسیب شناسی آنها»، «معرفی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات دینی جریان ساز و شاخص در حوزه کشورهای عربی» و … آشنا شدند.

در این نشست آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان و جمعی از معاونان حوزه استان حضور داشتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha