شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
44444444444

نماینده ولی فقیه در خوزستان در اختتامیه دوره تربیت مبلّغ بین الملل، تصریح کرد: دین مبین اسلام محصور در یک حوزه جغرافیایی نیست، به همین دلیل وظیفه و رسالت ما جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در اختتامیه مدرسه زمستانه تربیت مبلّغ بین‌الملل ویژه کشورهای عربی، در اهواز اظهار داشت: ماه شریف رجب، ماه ولایت است و اگر بخواهیم استفاده حداکثری از شب‌های قدر داشته باشیم، باید از ماه شریف رجب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده انسان از ماه رجب همانند حمام برای شستشو است، ادامه داد: کمتر ذکری همچون استغفار در این ماه به آن توصیه شده باشد؛ گاهی از اوقات انسان احساس می‌کند که مشکل عدیده‌ای فرا روی آن قرار گرفته است، لذا در آیات قرآن کریم آمده که استغفار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه همه دارایی‌های انسان قلب اوست، افزود: اگر در این ماه حس جشن و شادی معنوی نداشته باشد و احساس نکند که می‌تواند از ماه رجب استفاده کند، بخش‌هایی از قلب او فاسد شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمومی انبیا، مسأله تبلیغ بود، خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام محصور در یک حوزه جغرافیایی نیست، به همین دلیل وظیفه و رسالت ما جهانی است؛ تبلیغ محصور در حوزه‌های علمیه و ایران اسلامی نیست.

امام جمعه اهواز با تأکید بر این نکته که تبلیغ مرز جغرافیایی نمی‌شناسد، اظهار داشت: همه عالم بستری برای تبلیغ و ترویج اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: برگزاری مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌الملل در جایگاه خود حرکت بسیار ارزشمند می‌باشد.

وی با توصیه به زحمتکشان عرصه تربیت مبلغ بین‌الملل، اظهار کرد: توصیه نخست تولید محتوا ماست، به این معنا که در طولیان سال شاهد حضور مبلغین در شهرهای گوناگون هستیم و برای استفاده حداکثری باید به محتوا توجه ویژه بشود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اهمیت تبلیغ عملی، عنوان کرد: آنچه می‌تواند بیشترین اثر را بر مخاطب ما بگذارد، رفتار و عمل مبلغ است. وقتی محتوایی به شنونده منتقل می‌شود منتظر است تا رفتار ما را هم ببیند.

انتهای پیام / ‏

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha