شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بهرام پور تربیت مبلغ

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ هزار طلبه مسلط به زبان عربی در سطح استان خوزستان وجود دارد، گفت: این تعداد طلبه سرمایه ما هستند که برای فعالیت‌های بین المللی سرمایه کشور هستند و با افق چشم انداز حوزه علمیه فاصله زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان در اختتامیه مدرسه زمستانه تربیت مبلغ بین‌الملل ویژه کشورهای عربی، در اهواز اظهار داشت: خوزستان با تناسب قومیت عرب و همجواری با کشورهای متعدد عرب منطقه از نقش برجسته‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان محورهای فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه تبلیغ خواهد بود، بیان کرد: برگزاری این مدرسه زمستانه سبب تسهیل در رسیدن به مأموریت‌ها در حوزه تبلیغ بین‌الملل است که فرصتی برای تربیت نیروهای توانمند می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان خاطرنشان کرد: باید تشکل‌هایی را ایجاد کرد که در هر کدام از عرصه‌های بین‌الملل، خود محور فعالیت‌های گسترده بین‌الملل به ویژه در منطقه کشورهای عربی بشوند و امیدواریم با تشکیل این برنامه‌ها ضمن انسجام مبلغین، شاهد تشکیل تشکل‌های هدفمند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور عنوان کرد: تلاشمان بر این است که در تمامی مدارس علمیه سطح استان خوزستان تدریس‌ها به زبان عربی صورت گیرد و در دو جبهه داخل و بین‌الملل مبلغین را رشد و تربیت شوند. سبک بین‌الملل در سطح داخل نیز اثرگذار و قابل استفاده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ هزار طلبه مسلط به زبان عربی در سطح استان خوزستان وجود دارد، ادامه داد: این تعداد طلبه سرمایه ما هستند که برای فعالیت‌های بین‌الملل سرمایه کشور هستند و با افق چشم‌انداز حوزه علمیه فاصله زیادی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور با اشاره به اهمیت پشتیبانی مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور از طلبه‌های مسلط به زبان عربی، افزود: به فضل الهی با کمک مرکز امور بین‌الملل و حمایت‌های آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان شاهد تحقق این امر باشیم.

انتهای پیام / ‏

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha