یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در تشییع شهدای حادثه هوایی در تبریز گفت: میهمانان این صحنه زیبا و عشق تبریز به خادمان را ببینید و به همه بگویید که مردم تبریز چگونه عاشق نیروهای خدمتگزار هستند و شاکر نیروهای مسلح هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه هوایی سقوط جنگنده اف ۵ در تبریز گفت: میهمانان این صحنه زیبا و عشق تبریز به خادمان را ببینید و به همه بگویید که مردم تبریز چگونه عاشق نیروهای خدمتگزار هستند و شاکر نیروهای مسلح هستند.

وی افزود: از دیشب این مراسم اطلاع‌رسانی شده است، ولی می‌بینید چه سیل عظیمی از مردم آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: دیروز به اتفاق استاندار به خانه این سه شهید رفتیم و با خانواده‌ها ابراز همدردی کردیم و وقتی با امیر واحدی تلفنی صحبت کردم او به من گفت که وقتی شهید فلاحی را می‌دیدم، می‌گفتم که شهید بابایی است چرا که یک فرد خودساخته و مسجدی بود.

وی افزود: همه نیروهای مسلح خاضع هستند، خود شهید رحمانی که دو سال قبل شهید شد، به گفته روحانی کاروان حج‌شان، ۱۸ بار ختم قرآن کرده بود.

امام جمعه تبریز ادامه می‌دهد: شهید حنیفه‌زاد دیشب به خانه آنها رفتیم و با پدرشان صحبت کردیم و به راستی که یک نظامی مخلص بود.

وی افزود: از شهید حبیبی که در جوار این شهدا به شهادت رسید هم بگویم که یکی از مردان دیندار بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: نیروهای مسلح همیشه عزیزند و امروز یک پیام به مردم و مسؤولان دارد و آن این است که به خاطر این شهدا اختلافات را کنار بگذارید و به خاطر یک مسؤولیت به جان هم نیافتید.

وی بیان کرد: حادثه دیروز درست است که سانحه است ولی آنها لباس رزم می‌پوشند و می‌دانند که لباسش کفنش است ولی با این حال این مسیر را انتخاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: همه یادتان می‌آید که لحظه ورود امام اولین افرادی که دست امام را گرفتند، کارگروه نیروی هوایی بود.

وی افزود: شهید لشکری نزدیک به بیست سال در عراق ماند و اسیر بود و با اینکه همه سعی کردند تا یک کلمه علیه امام بگوید و حتی وعده خانه در لندن هم داده بودند ولی او این کار را نکرد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بابایی‌ها، ستاری‌ها، اردستانی‌ها و همه خلبانان عزیز مردم هستند و به راستی این مردم نیروی مسلح خود را از صمیم قلب دوست‌شان دارد و تا این فرهنگ در بین مردم است هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

وی متذکر شد: شهید فلاحی عزیز یا به قول دوستان صادق عزیز و علیرضا حنیفه‌زاد می‌توانستند پرش کنند اما تنها هدف‌شان این بود که هواپیما را طوری بنشانند تا به مردم و مناطق مسکونی آسیبی نرسد اما خودشان را فدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha