شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست

حوزه/ دبیر برگزاری جلسات مبلغین کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تبیین و ترویج گفتمان انقلاب، تکریم چهره‌های فعال در عرصه تبلیغ و ایجاد تحول در روش‌های تبلیغ دینی از جمله اهداف تبیین مسائل مربوط به امر تبلیغ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید ستار رسالتی دبیر برگزاری جلسات مبلغین کهگیلویه و بویراحمد در سلسله جلسات «تبیین نظام مسائل مربوط به تبلیغ، مبلغین» این استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شئون روحانیت و حوزه علمیه، توجه شایسته به عنصر تبلیغ دین می‌باشد و باید بکوشیم حرکت جدیدی را در مسیر تبلیغ دین با توجه به فتوای مقام معظم رهبری با موضوع جهاد تبیین شروع کنیم.

وی عنوان کرد: در حقیقت پیاده شدن ارزش‌های اسلامی، مکارم اخلاقی و سجایای انسانی، در سایه سار این حقیقت مهم می‌باشد که آثار کوتاه مدت و بلند مدت خود را در قالب سبک زندگی در میان عموم افراد جامعه نشان خواهد داد.

سرگروه تبلیغی رویش مهر و دانش ادامه داد: نگاه علمی و تجربی صحیح، به نقاط قوت و نقاط ضعفی که در طول تاریخ اسلام و سالیان متمادی بعد از انقلاب در این عرصه پدید آمده، موجب می‌شود تا کاستی‌ها با ارائه طرح‌ها و برنامه‌هایی که نتیجه خرد جمعی کارشناسان خبره و مجرب است، برطرف شود، همچنان که نقاط قوت با امید، رشد و تعالی فزاینده‌تری ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام رسالتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی اخیرشان بر ضرورت کار تبلیغی و جهاد تبیین تاکید دارند، اظهار داشت: جلسات هفتگی تبیین نظام مسائل مربوط به تبلیغ، مبلغین، با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف مبلغین و در نهایت برطرف کردن موانع تبلیغی آنها در سایه نظارت، آموزش و تولید محتوای تبلیغی و تربیتی، شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام رسالتی، یکی دیگر از اهدا ف برگزاری چنین جلساتی را تبیین و ترویج گفتمان انقلاب دانست و افزود: تکریم چهره‌های فعال در عرصه تبلیغ و ایجاد تحول در روش‌های تبلیغ دینی از جمله اهداف دیگر این جلسات به شمار می‌رود.

سرگروه تبلیغی رویش مهر و دانش در پایان گفت: این جلسات هر هفته رأس ساعت ١٠/٣٠ دقیقه صبح پنج شنبه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه واقع در چهار راه شهدای قم برگزار می‌گردد و حضور عموم اساتید، طلاب و فضلای هم استانی، موجب هم فکری و هم افزایی بیشتر و بهتر در این زمینه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha