شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رکنی بندرلنگه

حوزه/ مدیر مدرسه علمی آل بیت (ع) گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر پر برکت خود اقدامات بسیار ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده است و به عنوان مثال اقدامات بسیار بزرگی که در حوزه تامین آب و برق مردم انجام شده با پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد رکنی در آیین معمم شدن ۲۲ نفر از طلاب مدرسه علمیه آل بیت (ع) که با حضور دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول عمر پر برکت خود اقدامات بسیار ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده است و به عنوان مثال اقدامات بسیار بزرگی که در حوزه تامین آب و برق مردم انجام شده با پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به حضور آیت‌الله بوشهری در دوران پیش از انقلاب در بندرلنگه برای تدریس دروس حوزوی، عنوان کرد: پس از تدریس ایشان در کلاس، تظاهراتی در شهر شکل می‌گرفت و ساواک نیز این موضوع را بر نمی‌تابید و هر کس که برنامه قرآنی ایشان در دستش بود، دستگیر می‌شد.

مدیر مدرسه علمیه آل بیت (ع) با اشاره به افتتاح مسجد در محله «مینابی» شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: مردم این محله تا کنون از نعمت وجود مسجد بی‌بهره‌ بودند که امروز اتفاق بزرگی با حضور دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور رخ داد و این مسجد افتتاح شد.

 رکنی بیان کرد: امیدوارم مردم این منطقه بتوانند از نعمت مسجد به خوبی بهره‌ببرند و نمازهای خود را به صورت جماعت در این مسجد اقامه کنند.

مدیر مدرسه علمیه آل بیت (ع) بندرلنگه، با اشاره معمم شدن ۲۲ نفر از طلاب مدرسه آل بیت (ع)، خاطر نشان کرد: امروز ۲۲ نفر از طلاب با پوشیدن لباس مقدس روحانیت، وظیفه ترویج و تبلیغ دین را بر عهده خواهند گرفت و برای این عزیزان آرزوی توفیق از خداوند داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha