دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید نصیر حسینی

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در درس خارج خود ضمن محکوم کردن کشتار جمعی از شیعیان توسط رژیم آل سعود اظهار کرد:سازمان‌های بین‌المللی در قبال اعدام‌های آل‌سعود خفه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، صبح امروز در مدرسه علمیه علی‌ بن موسی‌الرضا (ع) یاسوج ضمن محکوم کردن کشتار جمعی شیعیان توسط رژیم آل سعود اظهار کرد: دولت وهابی و غاصب آل سعود از گذشته تا کنون جنایات زیادی مرتکب شده است.

وی بیان کرد: سالیان متمادی است که حکومت جنایتکار آل سعود عامل استبکار جهانی شده، یک کشوری را به خاک و خون کشیده، در یمن قتل‌عام انجام می‌دهند و کار استعمار و استکبار جهانی را انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جای تعجب است که تمام سازمان‌های بین‌المللی و به اصطلاح حقوق بشر وقتی این صحنه‌های جنایت را می‌بینند هیچ فریادی نمی‌زنند و اعتراضی نمی‌کنند.

حسینی عنوان کرد: معلوم است که این فریاد دموکراسی و حقوق بشر تنها در راستای منافع غربی‌ها و استکبار است و هر جا که منافع آنها تامین شود سخن از حقوق بشر، دموکراسی و مسائل این‌چنینی می‌زنند و اگر جایی احساس کنند منافعشان در خطر است و تامین نمی‌شود، حرفی از حقوق بشر نمی‌زنند.

وی تاکید کرد: ببینید سازمان ملل و غربی‌ها در بحث بحران اوکراین چقدر سر و صدا کرده و فریاد زده‌اند اما سالیان متمادی است که مردم مظلوم یمن زیر ستم و بمباران قرار گرفته‌اند و قتل عام می‌شوند اما هیچ‌ کدام از اینها حرفی که نزدند هیچ، بلکه خودشان عامل قتل‌عام مردم مظلوم یمن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی امروز به قتل عام مردم مظلوم یمن کمک می‌کنند.

حسینی افزود: در اعدام دسته‌جمعی۸۰ نفر در عربستان که ۴۱ نفر از آنها شیعه هستند، هیچ‌گونه سخنی نگفته‌اند، این قاعده کار آنهاست و در قاعده نباید حرفی بزنند.

وی گفت: در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس، صدام بدون دلیل به کشور ما حمله کرد، قتل‌عام راه انداخت و جان انسان‌های بی‌گناهی را گرفت اما هیچ‌کدام از این سازمان‌های مدعی دموکراسی و حقوق بشر حرفی نزنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز به خاطر اینکه اوکراین یک کشور اروپایی است تمام تحریم‌ها را علیه کشور روسیه راه انداخته‌اند ولی گویی که مردم مظلوم یمن انسان نیستند، شیعیان بی‌گناه عربستان بشر نیستند و لذا ما این حرکت جنایتکارانه رژیم آل سعود و سکوت جامعه بین‌الملل را محکوم می‌کنیم.

حسینی ضمن بیان اینکه همه باید هوشیار و بیدار باشیم، گفت: از حرکت کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پایگاه توطئه و فتنه‌ رژیم غاصب صهیونیستی را در هم کوبید، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همه کسانی که علیه ملت و منافع ملت ما دسیسه و فتنه می‌کنند در برابر جنایات خود ده برابر پاسخ می‌بینند، همسایگان نیز باید حواسشان باشد اگر قرار است به کشوری پایگاه بدهند اگر بخواهد این پایگاه علیه ما دست به دسیسه و فتنه بزند، این حرکت کوبنده حتما شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha