یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
قرآن

حوزه/ جشنواره قرآنی صد که با تلاش شبکه رادیویی قرآن و باهدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن کریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جشنواره قرآنی صد که با تلاش شبکه رادیویی قرآن و باهدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن کریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به کار نموده است؛ در ایام ماه مبارک رمضان نیز در بخشی از برنامه بر آستان جانان که ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است، همه روزه حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن می رود.

این برنامه دربخش بزرگسالان با اجرای مرتضی جوادی و غلامرضا احمدی و کارشناسی بهروز یاری گل با بخشهای مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط کارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفتگو با مخاطبان، گفتگو با اساتید وقاریان قرآن، گفتگو با شخصیتهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهرههای شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی دربرنامه‌ها درخدمت مخاطبان می باشد. جشنواره صد روز شنبه بیستم فروردین ماه مصادف با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان نیز میزبان مخاطبان تلفنی از سرتاسر میهن اسلامی و مخاطبان حاضر در میدان آیینی امام حسین (ع) بود.

در بخشی از برنامه، احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره صد و کارشناس مجری برنامه از اهداء صد جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان جشنواره قرآنی صد به قید قرعه در پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: روزانه حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر در این جشنواره رادیویی شرکت می کنند و مهم ترین هدف ما در این برنامه، تشویق مردم به ساده خوانی قرآن کریم و رویج فرهنگ ساده خوانی قرآن کریم در میان جامعه است.

پخش بخش رمضانیه با محوریت مرور خاطرات رمضانی مخاطبان از دیگر بخش های جشنواره صد بود.علاقهمندان بدون محدودیت سنی وتفکیک جنسیتی، میتوانند؛ باخواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره نمایند. ازشرکت کنندگان دعوت میشود؛ جهت نامنویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثارخود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش جشنواره۱۰۰ پس از تکمیل اطلاعات شخصی نام و نام خانوادگی، سن، محل سکونت …، فایل صوتی خود را بارگذاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند.

همچنین علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبکه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند.

اختتامیه جشنواره نیز پایان ماه مبارک رمضان سال۱۴۰۱می باشد. مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامکی و تلفن گویای شبکه با ما درمیان بگذارند و از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتز شنونده ما باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha