دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1024119
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
تصاویر/ تجلیل از اساتید دانشگاه کاشان با حضور معاون  وزیر علوم و نماینده ولی فقیه درکاشان

حوزه / همزمان با هفته معلم و سالروز شهادت شهید مطهری، در مراسمی با حضور معاون وزیر علوم و نماینده ولی فقیه در کاشان از اساتید برتر دانشگاه کاشان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، امروز همزمان با هفته معلم و سالروز شهادت شهید مطهری در مراسمی با حضور و سخنرانی معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و نماینده ولی فقیه در کاشان از اساتید برتر کاشانی تجلیل شد.

عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، اظهار داشت: دانشگاه کاشان با ۳۱۰ عضو هیئت علمی، ۳۰۵ یاور علمی، ۱۴ دانشکده، چندین پژوهشکده ملی و بین المللی و ۹۵۰۰ دانشجو بر اساس آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام، در رتبه ۱۱ تا ۲۰ دانشگاه جامع وزارت علوم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی، دانشگاه کاشان از میان ۴۸۰۰ دانشگاه، رتبه ۶۶۳ جهانی را کسب کرده است، تصریح کرد: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های جامع کشور نیز در رتبه ۸ قرار دارد.

رئیس دانشگاه کاشان، با بیان اینکه این دانشگاه در نظام رتبه‌بندی تایمز در رتبه چهارم و در بین دانشگاه‌های جامع نیز در رتبه دوم کشور قرار دارد، یادآور شد: قرار گرفتن دانشگاه کاشان در رتبه ۱۴۸دانشگاه‌های جوان جهان و رتبه اول جوان کشور از دیگر افتخارات این دانشگاه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه شعار امسال که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد، نقشه راه تولید و اشتغال کشور خواهد بود، گفت: دانشگاه کاشان با آموزش‌های فراگیر، مبنایی و پایه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی تمام توان خود را در تحقق شعار سال به کار خواهد گرفت.

گفتنی است در این مراسم که جمعی از مسئولان، روسای دانشگاه‌های کاشان، روحانیون و بیش از ۲۰۰ نفر از اساتید دانشگاه کاشان شرکت داشتند، ۴۲ نفر از اساتید نمونه آموزشی و ۱۸ استاد ارتقاء مرتبه علمی به دانشیاری و استادی مورد تقدیر قرار گرفتند و ۶ نفر از اساتید نیز به نمایندگی از اساتید دانشگاه کاشان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha