یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1024059
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر با اشاره به نگاه و افق بلند حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در ترسم اهداف حوزه‌ها، گفت: نگاه امام جمعه بوشهر از دیر باز بر این بوده که به حداقل‌ها اکتفا نشود و از تمام توان برای رسیدن به افق‌های بلند و رسیدن به اهداف عالی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر امروز در دیدار مدیران و اساتید مدارس علمیه خواهران استان با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک هفته معلم، اظهار داشت: اساتید حوزه علمیه خواهران بعنوان شاگردان مکتب اهل بیت(ع) و مربیان دلسوز این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بابت اعتلای حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان، گفت: تغییر و تحولی که در دهه گذشته با حضور امام جمعه بوشهر اتفاق افتاده و هر قدر که به زوایای این کار عظیم فکر شود، گوشه‌هایی در آن دیده می‌شود که در آینده این استان و کشور و آینده حوزه‌های علمیه آثار بسیار شگرفی را شاهد خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: یکی از این آثار مسئله افق‌های روشن و البته در دسترسی است که در حوزه کلان، شخص نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ترسیم کرده‌اند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به نگاه و افق بلند حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری در ترسم اهداف حوزه‌ها، خاطر نشان کرد: نگاه امام جمعه بوشهر از دیر باز بر این بوده که به حداقل‌ها اکتفا نشود و از تمام توان برای رسیدن به افق‌های بلند و رسیدن به اهداف عالی استفاده شود.

وی افزود: ان‌شاءالله با این نوع نگاه یک حوزه موفق و تاثیرگذار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و تربیتی و پژوهشی چه در سطح کشور و چه در سطح بین الملل را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha