پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میرهاشمی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان از اجرای طرح ۳۱۳ در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ارتقای کیفی سطح دانش اجتماعی، اسلامی، در روستاهایی که کمیته امداد دارای مددجو است، اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام سیداسمعیل میرهاشمی، معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان، عصر امروز در وبینار مجازی با معاونین تبلیغ مدارس علمیه سراسر استان، از اجرای طرح ۳۱۳ در مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ارتقای کیفی سطح دانش اجتماعی، اسلامی، در روستاهایی که کمیته امداد دارای مددجو است، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این طرح هر یک از مبلغین، اگر در منطقه خود مددجوی کمیته امداد وجود داشت باشد، جهت حل مشکلات به کمک این خانواده‌ها خواهند رفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان ادامه داد: در این طرح هر یک از مبلغین لازم است که کمیته فرهنگی، ورزشی، عمرانی و جذب جوانان و بانوان را در مسجدی که حضور دارند، راه‌اندازی کنند.

حجت الاسلام میرهاشمی با اشاره به اجرای طرح تلاوت صفحه به صفحه قرآن کریم که در مدرسه علمیه گیلان، خاطر نشان کرد: بعد از کسب تجربه توسط معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان در راستای اجرای این طرح، اجرای طرح تلاوت صفحه به صفحه قرآن کریم را تا آخر هفته به نحو احسن برای مبلغین این استان اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha