شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام

حوزه/ در بیانیه شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خردادماه آمده است: "مقابله با فساد در کشور نیازمند مدیرانی دست پاک و شایسته است".

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان به مناسبت سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی و پانزدهم خرداد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«وَ أَطیعُوا اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لا تَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ ریحُکُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرینَ؛ و (فرمان) خدا و پیامبرش را اطاعت نمایید! و نزاع (و کشمکش) نکنید، تا سست نشوید و قدرت (و شوکت) شما از میان نرود! و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است!» انفال/۴۶

نیمه خرداد یادآور طلوع و غروب ابرمرد تاریخ جهان اسلام و بزرگترین رهبر مبارز قرن بیستم در مقابله با انواع ظلم و ستم و بی‌عدالتی و جهالت‌ها است.

آری ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اوج نقطه شروع و طلوع نهضت آزادی خواهانه و حق طلبانه مردم مسلمان و مقاوم و با بصیرت ایران به رهبری امام خمینی(ره) است و ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ یادآور غروب بزرگترین و محبوبترین رهبر خستگی ناپذیر و مقاومی بود که در طول دوران مبارزاتی خود همواره مورد حمایت قاطع و قاطبه ملت ایران و سایر ملل آزاده جهان قرار داشت.

ملت مقاوم و قدر شناس ایران در طلیعه قیام امام خمینی(ره) در مبارزه با رژیم ستم شاهی، با قیام خونین خود و تقدیم هزاران شهید و مجروح، به استقبال امام(ره) و مقتدای خویش رفتند و در هنگام رحلت جانسوز این رهبر محبوب خود هم، بزرگتری تشییع جنازه تاریخ بشریت و بی‌سابقه ترین بدرقه را با حضور میلیونی، انبوه و شگفتی‌ساز خود را رقم زدند.

نیمه خرداد همچنین یادآور انتخاب خلف صالح و شایسته‌ای بود که توسط خبرگان خبیر و آگاه ملت ایران رقم خورد.

ما اعضای شورای استانی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان همچنان با جدیت و بدون قید و شرط، از جانشین بر حق امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب که به درستی کشتی طوفان زده انقلاب را در اوج بحران‌های مختلف هدایت فرموده‌اند، حمایت و پیروی می‌کنیم.

و در پایان از مسئولان قوای سه‌گانه و مدیران استانی می‌خواهیم تا با دوری جستن از خوی اشرافی‌گری و هرگونه ناعدالتی و قومی‌گرایی و مظالم دیگر و بدون مشغول شدن در حواشی، با تمام توان خود در جهت رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و بخصوص در مهار تورم افسار گسیخته تلاش نمایند و از بکار گیری مدیران نالایق، ناتوان، ناشایست و بانیان وضع موجود خودداری کنند، چرا که با دستمال آلوده، دست‌های ناپاک و مدیران ناشایست، مبارزه با فساد صورت نمی‌گیرد و گره کور مشکلات فقط با حضور مدیران شایسته، توانمند و دست پاک محقق خواهد شد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha