دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر ترویج فرهنگ کار جهادی در ادارات و نهادهای دولتی، گفت: کار مسئولان دویدن و تلاش برای رفع مشکلات مردم است و لازم است که مراقب باشند تا شعله جهاد در جامعه کم رنگ نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان با عنوان پویش کتابخوانی، شوق شهادت در مکتب حاج قاسم روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان تاکید کرد و اظهار داشت: اوقات فراغت بهترین زمان برای آموزش و ترویج فرهنگ غنی اسلامی به جوانان و نوجوانان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر ترویج فرهنگ کار جهادی در ادارات و نهادهای دولتی، گفت: کار مسئولان دویدن و تلاش برای رفع مشکلات مردم است و لازم است که مراقب باشند تا شعله جهاد در جامعه کم رنگ نشود.

وی افزود: ائمه جماعات مساجد در بحث جهاد تبیین باید جدی‌تر وارد عمل شوند.

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، به برگزاری پویش کتابخوانی شوق شهادت در مکتب حاج قاسم با هدف ترویج کتابخوانی و معرفی الگوهای مقاومت و ایثار و تبیین جهاد فرهنگی در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین مرحله این پویش با همکاری دستگاه‌های شهرستان کاشان و مجموعه‌های مردم نهاد برگزار خواهد شد.

ارائه گزارش کارگاه‌های تخصصی، از دستورات دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان بود که دبیران کارگروه‌های قرآن و عترت و جهاد تبیین، گفتمان سازی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به تشریح گزارش‌های مرتبط پرداختند.

انتهای پیام. /

وظیفه مسئولان تلاش برای رفع مشکلات مردم است

وظیفه مسئولان تلاش برای رفع مشکلات مردم است

وظیفه مسئولان تلاش برای رفع مشکلات مردم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha