پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز دشمنان تمام سعی خود را برای کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه بکار گرفته‌اند و با تبلیغ بی‌حجابی در جامعه سعی دارند کانون خانواده را متلاشی سازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای خرم آباد با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان و روز قربانی هوای نفس است که حاجیان و مسلمانان در این روز بزرگ با قربانی نمودن و توزیع گوشت بین نیازمندان، این روز را گرامی می‌دارند.

وی با اشاره به روز عرفه، روز بندگی، دعا و نیایش، گفت: قرائت دعای عرفه و راز و نیاز با معبود در این روز بسیار سفارش شده و مردم مومن و خداجو در این روز حاجات خود را به صورت ویژه از خداوند بزرگ طلب می‌کنند.

امام جمعه خرم آباد همچنین به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اشاره و خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب از سجایا و خصلت‌های اخلاقی و البته پوشش ظاهری و خصلتی درونی است که انسان را از گناه و آلودگی‌ها حفظ می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر لزوم حفظ عفاف و حجاب در جامعه و رعایت این فریضه الهی و اخلاقی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب استحکام بنیان خانواده و گرمی کانون خانواده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان تمام سعی خود را برای کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه بکار گرفته‌اند و با تبلیغ بی‌حجابی در جامعه سعی دارند کانون خانواده را متلاشی سازند، گفت: در این راستا شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در محلات استان تشکیل خواهد شد تا با بصیرت افزایی مردم، آنان را نسبت به توطئه‌های فرهنگی دشمنان آگاه سازند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه برخورد قاطع مسئولان با گرانفروشی‌ها را ضروری دانست و تاکید کرد: قیمت‌ها باید به صورت روزانه توسط دستگاه‌های متولی رصد شود و برخورد با گرانفروشی مستمر، قاطع و قانونی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان یادآور شد: مبارزه با گرانفروشی کالاها باید از درون کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که کالا تولید می‌شود صورت گیرد تا بازار به ثبات قیمت برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha