سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شیبکوه

حوزه / امام جمعه شیبکوه گفت: در محرم و صفر باید تمرین کنیم تا جامعه به همدیگر رحم کند و برادری حاکم باشد و تلاش کنیم تا با حرکت به سمت جامعه حسینی، مقدمه ساز ظهور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه شیبکوه در مراسم عزاداری سومین شب دهه اول ماه محرم امسال که در مجتمع حضرت ولی عصر(عج) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: جامعه حسینی با جامعه غیر حسینی دارای تفاوت‌هایی است که مهم‌ترین ویژگی‌های جامعه حسینی را می‌توانیم در اربعین حسینی مشاهده کنیم.

وی افزود: در جامعه حسینی رابطه دلی حاکم است، اما در جامعه غیر حسینی افراد فقط به فکر سود دنیایی خود هستند.

امام جمعه شیبکوه تصریح کرد: در محرم و صفر باید تمرین کنیم تا جامعه به هم دیگر رحم کند و برادری حاکم باشد، و تلاش کنیم تا با حرکت به سمت جامعه حسینی، مقدمه ساز ظهور باشیم.

حجت الاسلام رستاخیز عنوان کرد: زمانی که مانند برادر توانستیم نیازهای خودمان را با تعامل یکدیگر برطرف کنیم، آن موقع می‌توان انتظار داشت که جامعه جان خود را فدای امام عصر(عج) کند.

وی خاطر نشان کرد: فردی که دنیا طلب است، از مال خودش نمی‌تواند دل بکند و یقین بدانید که از جان خود نیز نمی‌تواند بگذرد، اما یاران باوفای امام حسین(ع) به معرفتی رسیدند که حاضر بودند صدها بار در رکاب حضرت شهید شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha