جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر /  مراسم سالگرد شهید مدنی(ره) در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در وجود آیت الله مدنی، مقداری هوای نفس وجود نداشت، گفت: شهید مدنی در عمر با برکت خود آنچنان خود را وقف خدمت رسانی و کمک به مردم کرده بود که با گذشت سال‌ها از شهادت ایشان، باز هم نام و یاد شهید مدنی در بین مردم با خدمت رسانی‌های ایشان زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم سالگرد شهادت شهید آیت الله مدنی(ره) ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قائم مقام مدیر حوزه استان و جمعی از طلاب و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان استاد حوزه علمیه همدان، در این مراسم با بیان اینکه در وجود آیت الله مدنی، مقداری هوای نفس وجود نداشت، اظهار داشت: شهید مدنی در عمر با برکت خود آنچنان خود را وقف خدمت رسانی و کمک به مردم کرده بود که با گذشت سال‌ها از شهادت ایشان، بازهم نام و یاد شهید مدنی در بین مردم با خدمت رسانی‌های ایشان زنده است.

وی با بیان اینکه ولایت پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مدنی بود، گفت: تبعیت از ولایت و حرکت پشت سر امام خمینی(ره) از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مدنی بود که امروز لازم است به درستی برای نسل جوان و جامعه تبیین شود.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به اقدامات و خدمات شهید مدنی در همدان، یادآور شد: مسجد مهدیه، دارالایتام مهدیه و صندوق قرض الحسنه مهدیه گوشه‌ای از خدمات شهید مدنی برای مردم همدان است که با گذشت نزدیک به ۵۰ سال، بازهم این مراکز در حال خدمت رسانی به مردم و نیازمندان هستند.

وی همچنین به تشریح جایگاه سفر اربعین و اهمیت آن پرداخت و گفت: روزگاری در منابر آرزوی ما سفر به کربلا و زیارت حرم امام حسین(ع) بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و مدافعان حرم به راحتی به این سفر می‌رویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان افزود: اینکه گفته می‌شود ۲۰ میلیون زائر در اربعین شرکت کرده‌اند، موضوع ساده‌ای نیست که بتوانیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم و لازم است که اجازه ندهیم دشمن در بایکوت خبری این تجمع عظیم حسینی، به اهداف خود برسد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha