دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تقدیر امام جمعه همدان از همسر شهید همدانی

حوزه/ امام جمعه همدان در دیدار با خانواده شهید همدانی گفت: اهالی همدان، ارادت ویژه‌ای نسبت به شهید همدانی دارند و ایشان افتخاری برای این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با همسر سردار شهید حاج حسین همدانی، با اشاره به مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی های مدافعان و شهدای حرم، اظهار داشت: شاید گاهی از موارد موضوعاتی نسبت به حضور نیروهای مستشاری به اشتباه مطرح می‌شد، اما امروز فضای عمومی جامعه متوجه اهمیت این حضور شده و به این درک رسیده که چه خدمات و جانفشانی‌هایی در این سال‌ها توسط مدافعان حرم انجام شده است.

وی افزود: امروز همه خود را مدیون شهدای مدافع حرم می‌دانیم، شهدایی که اگر وارد زندگی هر یک از آنها شویم، عظمت‌های بسیاری را خواهیم دید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جامعه و خصوصا نسل جوان باید با رشادت‌های مدافعان حرم آشنا شوند، خاطر نشان کرد: امروز لازم است تا بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق جهاد تبیین، جایگاه اصلی و خدمات مدافعان حرم به درستی در جامعه تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه مدافعان حرم خدمات و از خود گذشتگی‌های بسیاری برای دفاع از اسلام و کشور به خرج داده‌اند، خاطر نشان کرد: اهالی همدان، ارادت ویژه‌ای نسبت به شهید همدانی دارند و ایشان افتخاری برای این منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: از ویژگی‌های مهم شهید همدانی این بود که ایشان حتی در سال‌هایی که خارج از همدان مسئولیت داشتند هم هیچ‌گاه همدان را ترک نکردند و نسبت به وضعیت فرهنگی و مجموعه‌هایی فعال در همدان، حساس بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمند تربیت نسل جوان و انقلابی با الگوگیری از سیره شهدا هستیم، گفت: شهید همدانی بر تربیت نیروی‌های جوان توسط بزرگان و پیشکسوتان تاکید داشتند، سفارشی که امروز باید سر لوحه مدیران و مسئولان قرار گیرد تا با خلأیی در حوزه نیروی انقلابی و متخصص روبرو نشویم.

گفتنی است در پایان این دیدار که سردار بهاریان جانشین سپاه انصارالحسین(ع) نیز امام جمعه همدان را همراهی می‌کرد، با اعطای هدیه‌ای معنوی از همسر شهید همدانی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha