پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان رئیس‌جمهور آرژانتین پس از ترور نافرجام معاونش
فراخوان رئیس‌جمهور آرژانتین پس از ترور نافرجام معاونش

حوزه/ رئیس مرکز اسلامی آرژانتین به دعوت رئیس‌جمهور در کاخ ریاست جمهوری این کشور حضور یافت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، رئیس مرکز اسلامی جمهوری آرژانتین در نشستی که با دعوت رئیس‌جمهور آرژانتین، آلبرتو فرناندز، در کاخ ریاست جمهوری این کشور (کاخ صورتی) برگزار شد، شرکت کرد.

هدف از برگزاری این نشست، بزرگداشت مردم‌سالاری و محکوم کردن اقدام تروریستی علیه معاون رئیس‌جمهور، کریستیانا کریشنر، اعلام شده است.

در این گردهمایی علاوه بر رئیس‌جمهور آرژانتین، خوان لوئیس منظور، رئیس کابینه، اکسل کیسیلوف، فرماندار بوئنوس‌آیرس و نمایندگانی از تشکلات اجتماعی، صنفی، آموزشی و حقوق بشری حضور داشتند.

انیبال بشیر باکر، رئیس مرکز اسلامی آرژانتین در سخنان خود از سلامت معاون رئیس جمهور و جلوگیری از وقوع بحران در این کشور ابراز خرسندی کرد. وی همه مردم آرژانتین را برای عبور از مشکلات کشور به اتحاد و زندگی مسالمت‌آمیز دعوت کرد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: خدا را شاکرم که جمعیت ما آنقدر زیاد است که می‌توانیم از مردم‌سالاری ، قانون اساسی و قوانین کشور دفاع کنیم.

شایان ذکر است که پنجشنبه دوهفته قبل، در شهر بوئنوس‌آیرس فردی با سلاح گرم از فاصله نزدیک قصد ترور معاون رئیس‌جمهور آرژانتین و رئیس جمهور سابق این کشور، کریستیانا کریشنر را داشت، اما به دلیل عمل نکردن اسلحه موفق به این کار نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha