دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست صمیمی طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری با آیت الله اعرافی

مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نشست مدیران مدارس علمیه و شورای معاونین حوزه استان با آیت‌الله اعرافی، به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به جلسه امروز مدیران مدارس علمیه و شورای معاونین حوزه علمیه مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری با آیت‌الله اعرافی در سالن جلسات مصلای شهرکرد اظهار کرد: در این جلسه مباحث آموزشی، پژوهشی، تهذیبی، موقوفات و منابع پایدار و مشکلات طلاب و اساتید حوزه علمیه مربوط به حوزه علمیه استان بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین موضوعات مربوط به تغییر دروس مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی ارائه و مصوباتی گذرانده شد. مسئله احداث ساختمان مدیریت استان و احداث مجموعه مفتاح (مجموعه فرهنگی، تربیتی، آموزشی و حوزوی) نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: در این جلسه موضوعات مربوط به امکانات آموزشی، پژوهش‌سرای تخصصی استان و ... مطرح شد؛ مدیران مدارس استان نیز دغدغه‌ها و مشکلات را مطرح کردند. همچنین مباحث عمرانی مدارس علمیه، زیرساخت‌ها و مشکلات و موانع ناظر به این موضوعات نیز مطرح و بررسی شد.

سعیدی با تصریح اینکه معاونین و کارشناسان ستاد حوزه و نیز معاونین و کارشناسان استانی و مدیران مدارس نظرات و پیشنهادات خود را در این نشست مطرح کردند، افزود: آیت‌الله اعرافی این مطالب را استماع و دستورات لازم را صادر کرد که این دستورات تبدیل به مصوبه شد. امید است این سفر که مصوبات خوبی را در پی داشت، خروجی خوبی برای حوزه علمیه استان داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha