جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کراچی پریس کلب

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفری گفت: سازمانی از امارات متحده عربی فعالانه در ایجاد بازدید خبرنگاران پاکستانی از اسرائیل تلاش می کند و در قبال آن حاکمان پاکستان نیز تماشاچی خاموش هستند به نظر می‌رسد که نهادهای دولتی نیز در این جنایت دخیل هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی در کنفرانس مطبوعاتی بیان داشت: سفرهای پی در پی هیأت پاکستانی به اسرائیل و عدم اقدام دولت علیه این هیأت، حاکی از ارتباط پنهانی دولت با اسرائیل است. همچنین عدم تکذیب اخبار مربوط به دیدار شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با سران موساد در قطر، نشان دهنده نیات شوم دولت است.

وی اظهار داشت: سازمانی از امارات متحده عربی فعالانه در ایجاد بازدید خبرنگاران پاکستانی از اسرائیل تلاش می کند و در قبال آن حاکمان پاکستان نیز تماشاچی خاموش هستند به نظر می‌رسد که نهادهای دولتی نیز در این جنایت دخیل هستند.

حجت‌الاسلام صادق جعفری گفت: پاکستان یک کشور آزاد و مستقل است و هیچ کشور عربی حق ندارد به خاطر منافع خویش در مورد ارتباط پاکستان با اسرائیل تلاش کند.

وی افزود: ما خواستار قطع سفر پاکستانی‌ها به اسرائیل هستیم. رئیس ارتش پاکستان و رئیس قوه قضائیه پاکستان به اخبار سفرهای مستمر پاکستان به اسرائیل رسیدگی کنند و از چنین اقداماتی در کشور جلوگیری کنند.

در این کنفرانس مطبوعاتی حجت الاسلام والمسلمین بشیر انصاری، حجت الاسلام محمد عباس مطهری، حجت‌الاسلام حیات عباس نجفی، حجت‌الاسلام مالک عباس، میر تقی ظفر از مسئولین مجلس وحدت مسلمین پاکستان کراچی نیز حضور داشتند.

آنان ضمن ابراز نگرانی از سفر خبرنگاران پاکستانی به اسرائیل گفتند: مردم صدای خود را علیه خائنان بلند کنند. علما و ائمه جمعه نیز در خطبه های نماز جمعه چهره خائنانی را که به اسرائیل رفته اند آشکار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha