دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در اغتشاشات اخیر و نوع و طرز سازماندهی آشوبگران به یاد همان نقشه و طرح دشمنان در کشورهای عراق و سوریه افتادیم و دشمنان به دنبال ایجاد یک جنگ قومیتی و مذهبی در کشورند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: دشمنان سال‌های متمادی است که علیه این نظام و ملت در اتاق‌های فکر خود در حال پی‌ریزی نقشه‌های شوم و شیطانی هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نمونه بارز توطئه‌گری دشمنان ملت ایران، ایجاد اغتشاش در کشور بود؛ اغتشاشاتی که لیدرهای آنها به نوعی به دستگاه‌های جاسوسی غرب و برخی از کشورهای منطقه وصل بودند.

حجت الاسلام محمودی با محکوم کردن اقدام تروریستی عناصر خودفروخته در زاهدان، گفت: روز گذشته همه دیدیم که ایادی استکبار و دست پروردگان جریان وهابیت دستشان به خون نمازگزاران آغشته شد، این تروریست‌ها با سازماندهی از سوی برخی کشورهای منطقه به دنبال اهداف پلیدی هستند که امیدی زیادی به آن بسته‌اند.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطر نشان کرد: با اندکی تأمل و اندیشه در اغتشاشات اخیر در کشور و نوع و طرز سازماندهی آشوبگران به یاد همان نقشه و طرح دشمنان در کشورهای عراق و سوریه می‌افتیم، دشمنان به دنبال ایجاد یک جنگ قومیتی و مذهبی در کشور هستند، به امید اینکه بتوانند هم قدرت ایران را بکاهند و هم اینکه زمینه تجزیه طلبی را برای خود و عناصرش مهیا سازند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: فریب امپریالیسم رسانه‌ای را نخوریم؛ بخش بسیار بزرگی از اخبار رسانه‌های معاند در راستای تحریک کردن افکار عمومی کشورمان است، لذا جوانان و نوجوانان باید به خوبی نسبت به این توطئه ننگین دشمن تبیین شوند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: البته تا زمانی که ملت ایران وحدت کلمه را حفظ کند، هیچ قدرت داخلی و بیرونی نمی‌تواند به نظام آسیبی وارد کند، بنابراین حمایت از اصل نظام، انقلاب و آرمان‌های آن از اولویت‌های همه مردم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha