جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار وزیر بهداشت

حوزه/ حضرت آیت‌الله سبحانی گفتند: باید در راستای تحقق سه موضوع مهم «جوانی جمعیت»، «افزایش تولید واحدهای صنعتی» و «امیدآفرینی در جامعه» تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی صبح امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال کاهش نیروی مولّد و میزان تولیدات واحدهای صنعتی و کاهش امید در جامعه بود، گفتند: باید در راستای تحقق سه موضوع مهم «جوانی جمعیت»، «افزایش تولید واحدهای صنعتی» و «امیدآفرینی در جامعه» تلاش کرد.

ایشان با اشاره به تبلیغ نادرست کنترل جمعیت در دهه‌های گذشته و اجباری کردن غربالگری جنین افزودند: این دو موضوع تا حدی زیادی در کاهش میزان موالید در سالیان گذشته نقش داشته است.

ایشان با تأکید بر اینکه بیان دستاوردهای نظام در حوزه سلامت و انعکاس آن به افکار عمومی از مصادیق بارز امید افزایی است، تصریح کرد: دستاوردهای بسیاری در سالیان اخیر به برکت نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف پزشکی و درمان بیماران به‌دست‌آمده که باید به‌خوبی منعکس شود.

معظم له تأکید کردند: جامعه نیاز به نیروی جوان و کارآمد دارد و مسئولان در این خصوص برنامه‌ریزی داشته باشند.

ایشان با تقدیر از اقدام دولت در حذف اجباری بودن غربالگری جمعیت گفت: این موضوع علاوه بر سقط فرزندان سالم بسیاری از خانواده‌ها هزینه‌های گزافی نیز روی دست مردم می‌گذاشت.

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات این وزارت خانه در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha