جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهچراغ

حوزه/ حوزه علمیه فارس در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: روزی که دلسوزان این کشور، به برخی چهره‌های خاص سیاسی، مذهبی و هنری که با مواضع نسنجیده، عجولانه یا مغرضانه بذر نفرت می‌کاشتند هشدار می‌دادند، این روزها را می‌دیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حوزه علمیه فارس طی پیامی حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یقتل مؤمنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعدّ له عذابا عظیما

بار دیگر حرامیان ددمنش دست به جنایتی دیگر زدند و در کنار شکستن حرمت مقدسات اسلامی، جان انسان‌های مؤمنی را که برای ادای فریضه نماز آماده شده بودند، گرفتند تا بیش از پیش فرومایگی خود و اربابانشان را نشان دهند. زنان، کودکان و مردانی که گناهی جز دلدادگی به اهل بیت رسول خدا نداشتند و بدون کوچکترین گناهی در خون خویش غلطیدند.

روزی که دلسوزان این کشور، به برخی چهره‌های خاص سیاسی، مذهبی و هنری که با مواضع نسنجیده، عجولانه یا مغرضانه بذر نفرت می‌کاشتند هشدار می‌دادند، این روزها را می‌دیدند و البته مردم شریف و بصیر ایران به خوبی صحنه را شناختند و توطئه دشمنان را خنثی کردند و همین است علت عصبانیت دیوانه‌وار معاندانی که امید به فروپاشی بسته بودند و امروز نقشه‌های خود را خنثی شده می‌بینند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس در کنار علما، اساتید و طلاب انقلابی و جان بر کف استان، حمله تروریستی عناصر تکفیری صهیونیستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهما السلام و شهادت تعدادی از زائران حرم احمدی را به محضر امام عصر علیه السلام، مقام معظم رهبری و عموم مردم ولایت مدار استان تسلیت می‌گوید و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان و خانواده‌های شهدا صبر و اجر مسألت می‌کند.

دشمنان بدانند که ملت ایران اگرچه مظلوم، اما ملتی مقتدر است که انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده این روزها را از عوامل استکبار خواهد گرفت و در راه رسیدن به آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب از پا نخواهد نشست.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha