چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1054472
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
آیت الله مرتضوی

حوزه/ استاد برجسته حوزه علمیه خراسان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین خیاط با توصیه به اینکه طلاب را فرزندان خود بدانید، گفت: اخلاق کریمه شما می تواند مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید حسن مرتضوی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شایسته انجام شده در مسئولیت ایشان، با تاکید بر اینکه اخلاق کریمه شما می تواند مشکلات را حل کند، گفت: طلاب گرفتار هستند؛ البته در طول تاریخ اینطور بوده اما در گذشته با توجه به وضع زندگی آن دوران، صبر زیادتری نسبت به امروز بوده است.

استاد برجسته حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات طلاب در زمینه اجاره مسکن، بیماری و ... از گذشته با مراجعه به علما و مراجع صورت می گرفت و امروز نیز این مسئولیت بر عهده مدیر حوزه علمیه است که با عنایت به دغدغه مندی و اهتمام شما می توان با استفاده از ظرفیت نهادهای دیگر و مرتبط در این راستا و به منظور تسکین دردها و مشکلات آنها، پیگیری، برنامه ریزی و همت گمارد.

وی با بیان اینکه به هر حال می بایست به ضروریات زندگی طلاب دقت کرد که مقداری از آن نیز با کرامت و اخلاق حل می شود، گفت: طلاب قانع هستند و تا وقتی به یک مشکل حاد مبتلا نشوند، آن را اظهار نمی کنند اما برای آن تعداد افراد که اعلام می کنند باید فکری کرد؛ چراکه رسیدگی به این موارد ضروریات، بر همه واجب است.

وی ابراز کرد: طلاب را فرزندان خود بدانید و راهی پیدا کنید که مشکلات با امکانات دیگر نهادها حل شود زیرا اقدام در این زمینه با ظرفیت کم حوزه علمیه خراسان امکان ندارد.

استاد برجسته حوزه علمیه خراسان در پایان برای حجت الاسلام و المسلمین خیاط در سمت خطیر مدیریت این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha