شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان طلبه گیلان

حوزه/ رئیس اداره ساماندهی و نظارت گیلان، از برگزاری اردوی آموزشی- تفریحی کارکنان مدارس علمیه خواهران استان در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر خبر داد.

خانم فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، اظهار داشت: دومین دوره ضمن‌خدمت کادر مدارس علمیه با سرفصل«آموزش گزارش‌نویسی» در قالب اردوی آموزشی - تفریحی در اردوگاه شهدای هفت تیر ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت توان‌افزایی کادر حوزه‌های علمیه خواهران در راستای اجرای بند هفت و هشت سندچشم‌انداز حوزه‌های علمیه (بخش ویژگی‌ها) در افق۱۴۱۴ و پیرو اجرای دوره‌های پیشنهادی ضمن خدمت استانی در برنامه و بودجه ۱۴۰۱ مصوب در کمیسیون توسعه و برنامه‌ریزی استان، این برنامه انجام شد.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت گیلان، افزود: در این دوره تعریف گزارش سازمانی و انواع آن مطرح و چگونگی نگارش گزارش تحلیلی توسط استاد قاسم پور مدرس دوره، تدریس شد.

فلاح خاطرنشان کرد: بنا به ضرورت فراگیری صحیح و جامع گزارش‌نویسی، دوره تکمیلی سرفصل فوق، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: ادای احترام به شهدای گمنام این اردوگاه در ابتدای برنامه و دورهمی صمیمانه کادر مدارس علمیه استان در ساحل رامسر عصر همان روز از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha